Rekonstrukcija pruge između Novog Sada i Zrenjanina biće završena do 1. septembra kada će na tom pravcu posle sedam godina biti uspostavljen redovan saobraćaj putničkih vozova, rečeno je Tanjugu u Infrastrkturi železnice Srbije.
Remont prve faze na 113 km dugoj pruzi Pančevo – Orlovat – Novi Sad je završen u prvom kvartalu ove godine.
U drugoj polovini 2018. biće završen remont deonica Kać – Titel koji treba da počne ovih dana, kao i Kačarevo – Uzdin, ukupne dužine oko 59 km i na taj način pruga Pančevo – Orlovat – Novi Sad biće osposobljena za brzine od 80 km na sat.
Infrastrktura železnice Srbije ove godine realizuje projekte tekućeg održavanja pruga u dužini od 250 km, koji su po obimu veći nego što je do sada urađeno na srpskim prugama u poslednjih 25 godina, rekao je predstavnik Infrastrukture železnice Srbije Nenad Stanisavljević.
„Infrastruktura železnice Srbije će u 2018. izdvojiti oko dve milijarde dinara sopstvenih prihoda za tekuće održavanje pruga i drugih infrastrukturnih objekata u Srbiji“, kazao je on.
Kako je rekao, najvažnija su tri projekta: pruga Šabac – Brasina, Požarevac – Majdanpek i Pančevo – Orlovat – Rimski Šančevi (Novi Sad).
Izvor: Tanjug